Door To Door czyli dojazd do klienta

  • "Enter your caption here"
  • "Enter your caption here"

Dojazd do klienta w systemie door to door

Wychodząc naprzeciw dzisiejszej gonitwie i życiowym realiom oferuję naprawy w tym systemie. Jest to nic innego jak naprawa od drzwi do drzwi. Czyli niczym się nie martwisz tylko tym aby skontaktować się ze mną w najdogodniejszej dla ciebie formie i przedstawieniu mi jaki masz problem z komputerem. Wtedy ustalimy szczegóły gdzie mogę odebrać sprzęt do naprawy i gdzie mam go dostarczyć po naprawie. Nie musisz wydzwaniać lub biegać po przystankach czy taksówkach by dostarczyć sprzęt do serwisu, wystarczy że zdecydujesz się na naprawę u mnie i Masz problem z głowy. Przyjadę, zabiorę sprzęt do naprawy, naprawię i przywiozę go z powrotem pod wskazany adres, byś mógł z niego korzystać jak wcześniej. Ty w tym czasie możesz się zająć ważniejszymi bądź mniej ważnymi rzeczami, nie martwiąc się o dostarczenie bądź odebranie sprzętu do lub z serwisu w określonym czasie.

Diagnoza:

O ile jest to możliwe diagnozy i wyceny kosztów naprawy dokonuję na miejscu. W przypadku braku możliwości wykonania diagnozy i wyceny na miejscu zabieram sprzęt do siebie i wydaję ją w ciągu 2 dni. Czasem w szczególnych przypadkach czas diagnozy może się znacznie wydłużyć np. ze względu na konieczność użycia specjalistycznych narzędzi do jej wykonania. Wtedy po wcześniejszym poinformowaniu o takim fakcie oraz wyrażeniu zgody przez klienta, taki sprzęt wysyłam do serwisu partnerskiego dysponującym odpowiednimi narzędziami oraz zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie diagnozy bądź ewentualnej naprawy. Po wykonaniu diagnozy i akceptacji kosztów, przystępuje do naprawy, w przypadku braku akceptacji kosztów zwracam sprzęt.

Naprawa:

Czas naprawy uzależniony jest bezpośrednio od rodzaju i zakresu wykonywanych napraw, powagi uszkodzenia oraz dostępności części. Niestety, dziś wszyscy są zabiegani, na drogach panują korki, dostawy się opóźniają a popyt na części jest tak duży, że czasem ich brakuje w magazynach czy sklepach. O ile jest to możliwe, napraw dokonuję na miejscu, jednak zdarza się, że ze względu na czas jaki jest potrzebny do usunięcia usterki bądź konieczność sprowadzenia części, zabieram sprzęt do siebie w celu wykonania naprawy. Czasem wychodzą także skomplikowane usterki wymagające specjalistycznego sprzętu oraz narzędzi do jego naprawy np. naprawa układu BGA, dlatego wtedy po wcześniejszym uzyskaniu zgody od klienta, taki sprzęt przekazuję do serwisu partnerskiego, który dysponuje odpowiednimi narzędziami i zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie naprawy. Oczywiście w każdym momencie jest możliwość zrezygnowania z naprawy o ile nie zostła ona już podjęta.

Komputer zastępczy:

Oprócz systemu door to door, w trosce o Twój komfort i realia dzisiejszych czasów, na czas naprawy udostępniam bezpłatnie komputer zastępczy. Wszsystko po to Abyś mógł mimo awarii swojego sprzętu korzystać z internetu i być w kontakcie ze znajomymi czy bliskimi. Dzięki komputerowi zastępczemu będziesz cały czas online, będziesz mógł na bieżąco sprawdzać pocztę, pisać ze znajomymi a także prowadzić zdalnie swoje interesy. Ja w tym czasie spokojnie będę mógł się zająć doprowadzaniem Twojego sprzętu do stanu używalności. Sprzęt, który udostępniam wysposażony jest w 2 rdzeniowy procesor i3 oraz 4GB pamięci ram, dzięki czemu pozwoli na swobodne przeglądanie internetu, sprawdzanie poczty, czy tweetowanie ze znajomymi. Nie będzie miał także, żadnych problemów z odtworzeniem twoich ulubionych filmów czy seriali, nie wspominąjąc już o wideokonferencjach z 2Mpx kamerką. Oczywiście także, bez najmniejszego problemu pomieści twoje ulubione programy na szybkim 240GB dysku.